czwartek, 25 października 2012

Prolog

~ 10 lat wcześniej ~

Pamiętam ten dzień jak przez mgłę , może dlatego ,że miałam tylko 7 lat ? Właśnie wracałam z mamą i James'em ze szkoły . Razem śmialiśmy się i opowiadaliśmy jaki to był nasz pierwszy dzień w szkole . 
Było tak miło ... i w pewnym momencie zdarzyło się coś co odmieniło moje życie do góry nogami ... Wypadek . Przeżyłam tylko ja z James'em . Niestety nasza mama nie ... 

~8 lat wcześniej ~ 

Kolejna przeprowadzka , tym razem nie przeprowadzamy się do innego miasta jak to bywało wcześniej . Tym razem wyprowadzamy się do Londynu . Tak dobrze przeczytaliście do  Londynu . Ach . Takie wspaniałe miasto , mam nadzieje ,że tym razem pobędziemy tu dłużej , a może i na stałe ? 

~ 6 lat wcześniej ~ 

Dzień , którego nie zapomnę . To dziś poznałam tą wspaniałą wariatkę . Tak była nią Rose , która już od małego była hmmm no taka jaka jest teraz . Razem bawiłyśmy się i dokuczałyśmy moim braciom ...

~ 2 lata wcześniej ~

Może to dziwne , ale razem z Rose poznałyśmy wspaniałą dziewczynę o imieniu Alice heh idealne imię dla niej .Razem się zaprzyjaźniłyśmy i może znamy się krótko z nią poczułyśmy jakbyśmy znały ją od dawna ... 

~Teraźniejszość ~ 

Już za tydzień koniec wakacji , trzeba to jakoś spożytkować i dlatego razem z dziewczynami spędzamy całe dni razem . Oprócz kolejnego roku szkolnego zbliża się coś jeszcze ... rocznica śmierci mamy ...

_________________________________________________________________________________________________________
No to prolog mam już z głowy . Niedługo pojawi się pierwszy rozdział ;) 
PS. Mam do was taką małą prośbę , jak możecie to polecajcie mojego bloga innym ;) 

3 komentarze:

  1. Fajnie się zapowiada, czekam na rozdział :)

    http://one-direction-opowiadanie-i-inne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:) Wpadłam tutaj ze SPAMEM... Przepraszam, jeśli go nie lubisz, ale wystawiłam właśnie 1 rozdział na:
    http://someone-between-us.blogspot.com/ i byłabym wdzięczna, jeżeli zajrzysz. Jak ci się spodoba to z chęcią dodam cię do linków, jak nie to zrozumiem:)
    Książka dotyczy oczywiście One Direction(Głównie Zayna) Mam nadzieję, że zajrzysz i zostawisz po sobie ślad:).

    OdpowiedzUsuń
  3. No fajne, fajne :3 Czekam na dalsze części!

    Serdecznie zapraszam na opowiadanie o Jamie i jej największym idolu. Czy to prawdziwa miłość? A może internetowe zauroczenie? Więcej dowiesz się czytając http://jealous-of-us.blogspot.com/
    [PRZEPRASZAM ZA SPAM I ZACHĘCAM DO KOMETOWANIA ROZDZIAŁU PIERWSZEGO] ;3

    OdpowiedzUsuń