sobota, 20 października 2012

Bohaterowie


                                         
Imię: Victoria "Torii" 
Nazwisko:  White
Wiek: 17 lat 
Zainteresowania: Jazda na deskorolce i śpiew 
Wygląd: Szczupła brunetka , mierzy 170 cm . Na lewym nadgarstku ma tatuaż z napisem "Forever Young" 



Imię: Rose  
Nazwisko:  Adams
Wiek:  17 lat
Zainteresowania:  Gra na gitarze i rysowanie 
Wygląd: Rudowłosa , mierzy 175 cm . Również ma na nadgarstku tatuaż z napisem " Forever Young "


Imię: Alice
Nazwisko:  Valentine
Wiek:  17 lat
Zainteresowania:  Taniec i fotografia
Wygląd: Niebieskooka blondynka , mierzy 176 cm 

Zespół One Direction :
Louis Tomlinson (20 l)
Zayn Malik (19 l)
Harry Styles (18 l)
Liam Payne (19 l )
Niall Horan (19 l )

Postacie Drugoplanowe :



Eleanor Calder . Ma 20 lat i jest dziewczyną louis'a


Perrie Edwards . Ma 19 lat i jest dziewczyną Zayn'a

James White . Ma 17 lat i jest bratem bliźniakiem Torii . Jako jedyny z braci dobrze dogaduje się z siostrą 


Lucas White . Ma 15 lat i również jest bratem Torii . Jest dla niej miły tylko gdy coś chce .

Allan White . Ma 13 lat i jest najmłodszy w rodzinie White . Z Torii często się drażnią , tak ja całe rodzeństwo 


 ________________________________________________________________________________________________________________

No to postacie mamy . Jak możecie to polecajcie bloga i komentujcie ;)

3 komentarze:

  1. Bohaterowie jak na razie fajni...;]
    Czekam na rozdział I ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Zapowiada się fajnie :) Czekam na nn .
    Mam nadzieję że mnie powiadomisz ? :*

    http://lovesandfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi i fajni bohaterowie :)
    Ładny wystrój bloga :)


    (Z góry przepraszam za spam)
    Zapraszam na moje blogi (aktualnie szukam nowych czytelników,których zainteresuje moja twórczość)
    Blog o One Direction (dokładnie o Liamie Payn'e)-
    http://without-you-baby.blogspot.com/
    Blog o Justinie Bieberze-
    http://we-could-be-homeless.blogspot.com/
    Miło mi byłoby gdybyś skomentowała moje najnowsze wpisy (oczywiście nie zmuszam). Fajnie byłoby przeczytać Twoją opinię.
    Pozdrawiam, Shadow

    OdpowiedzUsuń